Wednesday, April 30, 2008

Friends

I was reading someone's blog and i come across something i feel that i should share with all of you and all my friends~

有一天與朋友相約海邊 , 走著走著我忽然說錯一句話他就打了我一巴掌 ! 我把它寫在沙灘上 ( 今天我朋友打了我一巴掌 ) ! 再走著走著一不小心我掉進了海裡差點淹死 , 我朋友把我救起來 ! 這次我把它刻在石頭上 ( 今天我朋友救了我一命 ) ! 我朋友好奇的問我 : 為什麼我打妳一巴掌時你把它寫在沙灘上 ? 我救妳一命時妳卻把它刻在石頭上 ? 我告訴他 : 朋友的傷害往往是無心的 , 要把它們放在心中最容易忘記的地方 , 讓風去憮平它 ! 但是朋友的幫忙絕對都是真心真意的 , 要把它們刻在心中最深的地方 , 牢牢的記住它 !

To all my friends, if i ever hurt you trust me i dont mean it, and to all that helped me before i will forever remember, i will never want to forget...Love you all!!

Well resently i have been doing some shopping..again..haha will take some photos and post them here soon....

No comments: